۱۳۹۰ آبان ۱۱, چهارشنبه

میخوام اسم بچه ها مو بزارم

میخوام اسم بچه ها مو بزارم یه بشکن و دو بشکن
یه بشکن زدم یهبشکن بیاد
دو بشکن زدم دوبشکن بیاد
اگه بیشتر بچه دار شدم این رویه رو تا بیشتر بشکن ادامه میدم

میخوام اسم خودم و بزارم رو بچه ام
بعد هیشکی نمیفهمه اون کیه ؟ من کیه ام ؟
بعد جاش کنکور هم میدم
شایدم اون جای من داد
کلا با هم کنار میایم

میخوام واسه بچه ام اسم مستعار بزارم
بعد با اسم واقعی صداش کنم

میخوام واسه بچه ام اسم نزارم
علامت بزارم
مثلا § بچه بزرگ باشه ↓ بچه کوچیک
بعد با حرکت دست صداشون میکنم
مثلا دستمو اینجوری کردم § بیاد
دستمو اونجوری کردم ↓ بیاد

میخوام واسه بچه ام اسم نزارم
وقتی میخوام صداش کنم از خودم صدا در بیارم
بعد اگه چند تا بچه دار شدم
صدای زیر بچه کوچیک تر باشه صدای بم بچه بزرگتر
بقیه هم بین این حداکثر و حداقل در نوسان باشن

میخوام اسم بچه امو بزارم
હું મારી સારી સ્થિતિમાં આશા
بعد با گاگول ترنسلیت صداش کنم

میخوام اسم بچه امو بزارم
昨天的文章:时间管理心得–建
بعد 昨天 صداش کنم

میخوام اسم بچه امو بزارم
خوان سباستیان ورون
بعد ژوپیتر صداش کنم

میخوام اسم بچه امو بزارم
یا مقلب القلوب والابصار
بعد اسی صداش کنم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.