۱۳۹۰ تیر ۷, سه‌شنبه

دزدم که باشی باید مرام داشته باشی

تو آسانسور مجتمع ۴۸۰ نفری ما بالای آسانسور زیر مهتابی یه دریچه است که مرکز قائم کردن سیگار های امثال منه که سیگار خونه نمیبرن
دریچه رو که باز میکنی مثل سیگار فروشی انواع و اقسام سیگارهای مختلف پیدا میکنی
تو تمام این سالها بدون اینکه ما همدیگر رو بشناسیم یا دیده باشیم یه قانون نانوشته وجود داشت  که هر کی سیگار خودشو ور داره و به سیگار کسی ناخنک نزنه
مشکل از جایی شروع شد که یه بچه ظاهرا مایه دار به جمع ما اضافه شد که سیگار های باکلاس و اصل و گرون تو دریچه مشترک قائم میکنه
خوب طبیعتا من که مثلا وینستون اولترای تقلبی اونجا قائم کردم وقتی دریچه کذایی رو باز میکنم مارلبروی  فیلتر پلاست اصل میبینم دلم میلرزه
دستمم ایضا میلزره
امروز موقع ناخنک زدن به سیگار یارو یه یاد داشت دیدم کنار سیگارشه به این مضمون
کس کشا، سیگارامو میزدین حلالتون ولی جان مادرتون ۲ نخ همیشه واسه خودم بزارین آخر شب که هیج جا باز نیست نمونم تو خماری
از همینجا میخوام خدمت برادر بزرگوارم آقای فیلتر پلاست عرض کنم که خیلی آقایی
بوس بهت و به مردونگیت
اونم که گفتی رو چشمم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.