۱۳۹۰ فروردین ۱۴, یکشنبه

من تا حالا عاشق نشدم

در مورد عشق حرف زدن واسه من که اولین و آخرین عشق به خیال خودم ، لیلا حاتمی تو دلشدگان بود که علی مصفا گرفتش زیاد کار جالبی نیست
ولی عاشق یا به خیال خودشون عاشق زیاد دیدم ،آدم دیدم واسه عشق و این حرف ها دست به خود کشی زده و ایضا کارهای ابلهانه دیگر کرده
چیزی که تو این ۲۹ سال زندگی من و از عاشق شدن میترسونده رنج ...و ناکامی عاشق تو وصال و فراقه ، به طور مشخص شاهد عاشق و معشوق هایی بودم که تو وصالشون بیشتر رنج دادن همو و رنج کشیدن تا تو فراقشون
۹۹ درصد عاشق و معشوق ها هم که به مدد مشکلات و ایضا روزمرگی، بعد وصال یادشون میره عشق و عاشقی کی هست اصلا
ولی در نهایت باید ترسید از عاشق شدن چون به شکل حیرت آوری مثل یه میکروب نامرئی نفوذ میکنه تو بدنت میبینی بهش مبتلا شدی
این میکروب یه بار نزدیک بود از یه دختر بلغاری تو اسپانیا به من سرایت کنه
خیلی ترسیدم ولی مبتلا نشدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.