۱۳۹۰ فروردین ۸, دوشنبه

چگونه با موسیقی زمان را کوتاه کنیم

من تقریبا همه جور آهنگ و موسیقی گوش میدم از لینکینگ پارک و متالیکا تا ۴ فصل ویوالدی و ایضا شجریان
کسی نمیتونه منکر نسبی بودن زمان بشه ،همه ما تجربه کند حرکت کردن عقربه های ساعت و سریع حرکت کردنش رو نسبت به حالی که داشتیم چشیدیم
دیروز به آزمایش جالبی دس زدم ،به این شکل که بهترین آهنگ ها از گروه های مختلف و سبک های کاملا متفاوتی رو که دوس داشتم رو جدا کردم و سعی کردم بدون نگاه کردن به ساعت حدس بزنم تو مدتی که داشتم اون سبک رو گوش میدادم چقدر عقربه های ساعت جلو رفتن
نتیجه این آزمایش ابلهانه من چیز عجیبی از کار در اومد
ترنس آرمین ون بییرن بیش از ۱۵ دقیقه در ساعت سرعت عقربه های ساعت رو تند کرد و با توجه به این مهم که این سبک در جایگاه خاصی در سلیقه موسیقیهایی من قرار نداره این نتیجه خلاف انتظار بود یعنی سریع حرکت دادن زمان با موسیقی حتما لازمش عاشق اون سبک و آهنگ بودن نیس البته سعی کردم این آزمایش رو تو بستر های یکسان انجام بدم یعنی زمان هایی که سر درد نداشتم و از چیزی ناراحت و خوشحال نبودم به نوعی سعی کردم عدالت رو بین سبک های مختلف رعایت کنم
۱۵ دقیقه برای من که به شدت دنبال سریع کردن ضرب آهنگ زندگی و راحت شدن از این نکبت حیات هستم خیلیه
خیلی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.